EADVN1

تیزر یک روش کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی ، رادیویی ، رسانه محیطی و چاپی می باشد.تیزر تبلیغاتی به رفتاری گفته میشود که با کامل نشان دادن ویا کاملا نگفتن حرفی در فرد مقابل کنجکاوی ایجاد کند و او را به فکر فرو ببرد.

تیزر های تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای تبدیل به عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری و تأثیر گذاری بر مردم شده اند.شما به عنوان مدیر یک مجموعه باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد.

هر تیزر تبلیغاتی باید مخاطب خود را بشناسد یعنی شما باید بدانید که برای کدام قشر از جامعه تبلیغ میکنید برای مثال اگر بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکار و علایق آنان هم خوانی داشته باشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک تیزر از نظر استراتژیک باید بی نقص باشد و دارای مفهومی خلاقانه باشد وصحیح اجرا شود.

هر تیزر تبلیغاتی باید از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد:
استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جذابیت های ظاهری
استفاده از سرعت مناسب جهت انتقال پیام
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطبین نه بر اساس سلیقه کار فرما (مخاطب محو)

انواع تیزر های تبلیغاتی:
تیزر های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و هر کدام در نقش خود تأثیر گذار میباشند.

تيزرهاي انيميشن
تيزرهاي رئال
تيزرهاي رئال انيميشن

تیزر های انیمیشن : این نوع تیزر ها امروزه برای تبلیغات مشاغل بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

تیزر های رئال : این نوع تیزرها كه به صورت يك تبليغ تلويزيوني و واقعي میباشند به معرفی محصولی به صورت واقعی میپردازند .

تيزرهاي رئال انيميشن : به دسته ای از تیزرها گفته می شود که تلفیقی از واقعیت و انیمیشن میباشند یعنی هم از انیمیشن استفاده شده و هم از یک موضوع واقعی.